fredag 19. januar 2018

Loggføring


Po wielu miesiącach czekania w końcu się udało. Dostałam kopie wszystkich dokumentów, które znajdywały się w mojej teczce w barnevernet. Trzy piętra schodów pełne okrutnych wspomnień. Poznałam własną historie od nowa, z tylu lat wstecz. Los chciał, że trafiłam na tą samą osobę, która zajmowała się naszą rodziną. Spotkanie po tylu latach, obie wiedziałyśmy, że wszystko poszło źle a przecież było tak obiecująco. 

W raportach pisze głownie że wzbudzam zaufanie, pokazuje znaki że jest lepiej oraz iż barnevernet postanawia mi wierzyć. A tak naprawdę było bez zmian. Było wiele spotkań, a ja po każdym z nich liczyłam, że może jednak coś dostrzegą. Dokumenty pokazują ile czasu barnevernet zużyło na spotkania z moimi rodzicami - w nadziei na to iż to pomoże. A ja jako dziecko byłam poświęcona samej sobie. W raportach poruszana jest kwestia na jak duże niebezpieczeństwo jestem nastawiona, oraz rozważanie przejęcia opieki nade mną. Jednak to nigdy się nie dzieje. 

Historia ta kończy się dramatycznie, po kluczowym incydencie postanawiam sama zakończyć kontakt z barnevernet, jako niepełnoletnia. 



Ingen kommentarer: